fredag 8 januari 2010

Vill ha kylspray!!!

Lovade ju igår att skriva lite om hur föräldragruppsträffen var igår. Vilken himmla skillnad om man jmför med första gången. Nu vågade ju faktiskt alla prata och ställa fråor. Det kändes så mycket bättre och avslappnat den här gången. Vi gick igenom amning igår och det är ju en hel vetenskap kan man säga. Det kommer nog mer eller mindre utav sig själv när bäbisen väl är född, men det är alltid bra att få lite tips och vad man ska tänka på.

Igår kväll var vi ner på Skydivers en sväng, det var inte alls så mycket folk där. Men vi hade trevligt iallafall. Något mindre trevligt är minbrist på natt sömn. Somnade vid halv tolv igår och sov till ett. Sen låg jag vakebn fram till fem och kunde verkligen inte somna om. F var vaken tillsammans med mig så vi såg en jääte dålig skräckfilm som handlade om en grupp som var ute i skogen för att göra en dokusåpa, typ Robinsson. Men i skogen bodde det en inavels familj som såg ut som stryk och var kannibaler. Så det slutade med att dom åt ut alla utom 2 av deltagarna. Varken jag eller F förstod vart skräcken i filmen fanns. Sov till halv elva imorse. Sen var jag tvungen att stiga upp innan jag kliade sönder mig själv. Så nu funderar jag på att gå ut naken och ställa mig i kylan, ååå vad skönt det skulle vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar