söndag 17 januari 2010

Förshyld

Japp jag har gått och blivit riktigt förshyld! Jag har haft förshylningen på känn ett bra tag, men den har inte velat bryta ut förrän nu. Och då har den fortfarande inte helt till 100% brutit ut. Men jag är jätte snorig eller täppt i näsan och har allmänt ont i kroppen. Vet inte om jag har feber eller inte. Ibland känns det som jag har det, men ibland inte. Så nu kan jag faktiskt säga att jag hoppas på att Skrutten inte bestämmer sig för att titta ut nu. Det skulle bli lite jobbigt med tanke på hur man mår. Men när jag blivit frisk får h*n titta ut när som helst! Nu är jag riktigt less på det hät. Det känns dock att h*n sjunkit längre ner för det tar inte stop på en gång när jag äter och det är lite lättare att andras. Ja bortsett från nu när jag är förshyld!

Imorgon var det tänkt att jag skulle ha åkt till Härnösand för att vara med på första dagen på terminen, men med tanke på mitt tillstånd så blir jag hemma. Som tur är har man jätte snälla klasskompisar som ställer upp för en!

Nu ska jag kurera mig från min förshylning...(jo, jag vet att man stavar förshylning förkylning, men det är roligare på det andra sättet och lite skoj får man allt ha när man är förshyld!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar