torsdag 7 januari 2010

Föräldragruppsträff nummer 2

Idag är det andra gången som vi ska träffas på föräldragruppen. Jag har inte så stora förväntningar eftersom det blev ett rätt platt fall sist vi var dit. Tyvärr kan F inte följa med idag så jag får gå själv. det fanns ingen han kunde byta med på jobbet. Jag undrar vad vi kommer att gå igenom idag då...jag hoppas det blir lite mer up tp date saker så att säga. Sist pratade vi bara om saker som varit och hur man hade kännt det när man fick reda på att man skulle bli förälder. Känns som man redan pratat om den saker för länge sedan.
Igår var jag och fikade med mammagruppen på Törners och då pratade vi om just hur olika föräldragrupperna är. En har redan gått klart sin och de flesta hade gått fler gånger än bara 1 gång, som vi har gjort. Men resten av månaden är det varje onsdag. skriver mer sen när jag kommer hem och berättar hur det var.

Igår efter jag varit och fikat städade jg bort julen. Jag älskar att plocka fram alla grejer och göra det mysigt. Men det är lika skönt att städa bort det, få hänga upp nya ljusa gardiner och släppa in lite mer luft i rummen. Antagligen för att jag höll på att städa igår så sova jag knappt nåt i natt. Vaknade vid halv två och hade ont i alla leder och ben i hela kroppen. Så det tog 2 timmar innan jag somnade om igen och efter det som jag rätt så dåligt fram till åtta. Det blir nog en tidig kväll ikväll antar jag...
Bort med julen, in med ljuset istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar