torsdag 21 januari 2010

Torsdagmorgon

Jag kan inte begripa varför det ska vara så svårt att sova! Okej att klockan nu är kvart över åtta och det inte är jätte tidigt. Men det känns precis som jag ligger på helspänn om nätterna och väntar på att jag ska vakna. Jag har den där känslan som man kan ha när man ABSOLUT INTE får försova sig, då man vaknar 1000 på en natt för att kolla klockan. Det kanske är mitt undermedvetna som ligger och väntar på att bäbisen vill börja komma ut. fast då borde jag ju kunna sova, ingen risk att man lär missa när det sätter igång. Inte dirket så att man kommer vakna en morgon med en liten bäbis på armen, hur gick det här till?!

Igår var vi som sagt på föräldragruppen och fick oss en lektion i olika sorters bedövningar. Undrar om man kan få nån skön cocktailmix av alla för att pröva?! Min tanke är att börja med lustgas och akupunktur och sen får jag se där ifrån om jag vill ha nåt annat. När BM visade av sprutan för bäckenbottensbedövningen blev man ju iallafall inte sugen på att ta den. Den sprutan var ju ENORM!!! Kan ju känna hur ont det måste göra, men tydligen gör det inte så ont...ungefär som att gå till tandläkaren.

Idag ska jag föjla med F när han ska klippa sig, sen blir det en tur upp till ONOFF för att köpa en kamera. Inget jätte fancy utan en vanlig liten digitalkamera. vi har en som är 7 månader gammal, men det har blivit nåt fel när man trycker på på och av knappen. Den låter jätte styggt och inte alls bra. Så jag vill inte ta en massa kort med den nu när bäbisen ska komma för att sen upptäcka att det inte blev nåt för kamerna gick sönder.

Nä nu ska jag ta och se om jag får ihop en bröllopsfotobok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar