onsdag 20 januari 2010

Bröllopet i bilder

Här kommer lite bilder från bröllopet som jag lovade när jag skrev om det....


Steven lägger en sista hand på frissan innan fotograferingen

Min brudbukett, bestående av bla. vita liljor, vita kallor och murgröna

Jag och min blivande make


Hela brudföljet

Jag och mina två fina tärnor

Min pappa följde mig fram till altaret och lämnade över mig till Fredrik


Utbyte av löftena till varandra


Puss på dig min älskling!


Vi möttes av bubblor ute på kyrktrappan

Våran vackra och goda bröllopstårta!

Bröllopsvalsen gick ju bara sådär....


Det här är bara en liten liten bråkdel utav alla kort som togs från morgon och tills på kvällen då vi, jag och F, lämnade festen. det var en helt underbar och magisk dag som jag önskar alla skulle få uppleva. Vi hade turen att få hjälp av både familj och vänner att ordna det bästa bröllopet för oss. Det är en dag som vi aldrig kommer att glömma. Dittills var bröllopet det största jag/vi varit med om, nu väntar nya äventyr när vi kommer bli en till i familjen. Och den lill* var ju faktiskt med på hela bröllopet utan att vi hade någon som helst aning om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar