tisdag 19 januari 2010

sjukling

Natten mot i måndags slog förkylningen till med full styrka. Fick inte sova speciellt mycket pga det, eller det var nog en blandning mellan lill Skrutten i magen och förkylningen. Så igår låg jag på soffan hela dagen och kvällen. Lagomt roligt...det går så himmla mycket kassa program på TV på dagarna. Men vad göra när man inte orkar göra annat än att ligga ner?!

Idag mår jag bättre, jag är fortfarande lite trött. Det jobbigaste av allt är att nästan bara rinner och rinner, och jag snyter och snyter. Så jag tror snart att jag har snytit ut halv hjärnan snart. Det känns iallafall så. Igår snöt jag mig så mycket att jag blev helt skinnflådd på näsvingarna! Just nu är näsdukar (extra super mjuka) och nässpray mina bästa kompisar! Så fort som min nästa slutet rinna blir jag sten äpp istället och kan knappt andas. Usch vilka I-lands problem som man har.

Nu hoppas jag bara på att bli frisk så fort som möjligt så lill Skrutten kan komma ut. Just nu vill jag att h*n stannar kvar tills jag har kurerat mig till fullo.
Nu blir det soffläge ett tag till tror jag...

2 kommentarer:

  1. När är det beräknat att skrutt*n ska titta ut? Gud vad spännande det ska bli. Hoppas att du kommer vara lika duktig på att blogga när barnet har kommit. För jag kommer vara tok nyfiken =) lägg ut minst fem bilder varje vecka! =) Hoppas du kryar på dej snart. Tänker på er! Kram Vera!

    SvaraRadera
  2. det är beräknat till den 8 februari, så det är drygt 3 veckor kvar. Men med lite tur så tittar h*n ut lite tidigare. Jag längtar så mycket efter henne/honom! men också på att bli av med min jätte mage! Hoppas allt är bra med er, saknar er båda två! Hälsa Mange. kram Ina

    SvaraRadera