måndag 4 januari 2010

Biobesök

Det är ju rätt typiskt. Igår var jago ch F på bio och såg "Götakanal 3, Kanalkungens hemlighet". Filmen i sig var så där lagomt IQ befriande, man behövde inte tänka själv utan bara sitta i stolen och följa med hela filmen. det var lagomt mycket folm där, vi hade bokat bra sittplatser, trodde jag...Tills det typ 10 minuter innan filmen började kom och satt sig ett sällskap på 3 framför oss och självklart satt farbrorn framför mig som var längst. Nu gick det bra iallafall eftersom det inte var en film med text så jag missade inget. Men det är inte första gången det händer, jag minns på nån film jag var och såg så satt det nån framför mig och skymde mitten av textraden, hur roligt är det då?! Det slapp man när man var på bio i USA eftersom dels biograferna var så stora och rätt branta, men där var det ju ingen textning på filmerna. Det här är ju egentligen bara ännu ett I-lands problem som man måste pipa och klaga lite om. Men så är det ju.

HHar börjat fundera över att packa en BB väska, men jag har ingen bra väska vad jag vet om. Måste nog kolla runt i väskförrådet och se över vad som finns. Det kan ju bli när som helst nu. I förrgår började jag ha känningar av förvärkar, och det var då inte skönt vill jag lova!

Nä nu ska jag värma på maten innan F kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar