onsdag 21 oktober 2009

Trött

Började med att jag av misstag tappade datorn i golvet i morse, till en början så trodde jag att jag hade pajat CD-rom läsaren, för ena sidan stack ut lite och den gick varken att trycka ut eller in. Efter att ha våldat lite med den så rättade den till sig som tur var. Inte direkt så jag skulle lämna in den på reparation för det. Det skulle antagligen kosta mer än vad datorn är värd, den är 3 år gammal.

Resten av dagen har varit så där. Har suttit och skrivit på mitt arbete om Estetiska lärprocesser. Hur svårt ska det vara att få ihop 2 sidor om det? Inte speciellt, men av nån anledning så går det bara inte. Jag måste verkligen ta mig själv i kragen och få till sista sidan. Får hitta på lite mer om vad jag visste och hade för förväntningar om ämnet innan vi började. ORDBAJSA, hur svårt ska det vara? Det är jag ju rätt så bra på i vanliga fall. Inspiration infinn dig nuuuu!!!

Som det inte är nog så är jag super trött. Skulle kuunna sova hela dagen som det känns. Jag känner mig ungefär som jag gjorde innan jag visste om att jag var gravid. Då jag ville sova i 14 dagar i sträck. Kanske jag är med barn igen?! ha ha ha!! Det är säkert bara vädret, plus att jag är lite trött idag. Det har sett ut som mitt inne i en risgrynsgröt ute idag, hel vitt. Nu på eftermiddagen har det lättat, men ingen sol i sikte iallafall. Får se om jag tar mig ut och går sen sväng i eftermiddag så jag kommer ut och får mig lite luft, kan ju alltid vara skönt. Ska nog höra om nån kompis ska med ut. Det är ju roligare att ut och gå tillsammans med någon.

Snart kommer Fredde hem, får nog bli rester till middag idag. Finns både mat kvar sen igår och piriger. Känns som jag inte orkar läga nån mat, och då kan man vara lite smart och äta upp resterna från igår.

Ikväll är det favorit doktorerna på TV, japp jag pratar om Grey's Anatomy!! Minns inte hur det slutade förra gången, hoppas de visar det. Det gör i och för sig inget om de inte gör det, man brukar fatta iallafall.

Ska se om jag orkar plocka ur diskmaskinen nu...O.R.KA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar