tisdag 27 oktober 2009

Tiden går fort

Så var det tisdag igen och det betyder för min del vecka 25+1! Kan inte fatta att det gått så fort, men att det ändå är så pass många veckor kvar. Men det kommer nog att gå fort nu fram till jul och efter. Igår var jag och tecknade en gravidförsäkring. Det är ju bra att dom finns, men det känns ändå konstigt att teckna en försäkring till nåt som inte finns. Eller finns gör h*n ju i alla högsta grad. Man har ju bara inte träffat lilla Skrutten än. Det är ju ungefär som att försäkra en bil som man ska köpa om 3 månader, typ :0) Försäkringen täcker även om det tillkommer saker vid förlossningen för mamman och barnet samt lite andra saker, så det är bra.
Jag var även och kollade på Babyproffsen på lite barvagnar igår. Dom hade inte så mycket inne just nu, ska kolla lite på barnenshus också. Hittade en spjälsäng iallafall, en vit jätte fin. Men jag är ju inte ensam om att bestämma det i detta fallet.

Jag är till 99,99% säker på att jag klarade tentan, med en ½ poäng! Om jag inte minns fel kod vill säga. Dom hade lagt ut resultaten igår, det stod bara koden och antal rätt. Och jag är som sagt 99,99% säker på attj ag minns rätt kod. Det skulle vara så himmla skönt om jag klarade den. Sen struntarj ag helt i om det bara var med en ½ poäng, godkänd som godkänd känner jag!

Idag ska lilla monstret vara dagbarn här. Mamma och pappa ska på IKEA, så han lär väl komma snart. Så jag ska ta och ställa till lite mer Max-vänligt här hemma nu.

1 kommentar:

  1. Nu tycker jag du ska börja lägga ut vecko-bilder på magen, så man får se hur det växer :-)
    Det hör ju till på en blogg när man e gravid förstår du :-)

    SvaraRadera