söndag 18 oktober 2009

Horror Night 2009

Igår kväll gick Horror Night 2009 av stapeln på fallskärmsklubben. Fredde och Eric hade verkligen litit som djur för att få till det och dom lyckades till 200%! Alla var jätte nöjda med det. Sen så är ju en del mer eller mindre lättskrämda. En del skrek innan dom ens hade gått in i kruthuset, medan andra var lite svårare att skrämma. Men med lite hjälp från mig som skötte ljudet, Camilla som var spöke och Maria som var häxa lyckades vi riktigt bra att skrämma de flesta grymt! Innan så hade jag och Maria gjort tacos så alla åt som drack nån öl och hade allmänt tevligt (tror jag iallafall!). På slutet började en del bli lite otåliga eftersom väntan blev lite längre än vad vi trott. Men jag tror att när alla fick gå in i huset så var det vårt väntan. Ibland var det svårt att hålla sig för skratt när man hörde hur folk resonerade och blev rädda! Ett av det bästa var när en tjej blev så rädd att de hysteriska nervösa rädda skrattet trädde fram, då var det jätte svårt att inte börja skratta själv.
Vi var klara strax före midnatt, så jag skjutsade hem Camilla och sen åkte jag hem medan dom andra var kvar på klubben. Var både trött och fusen. Kruthuset är inte direkt kännt för att vara det varmaste stället på jorden. Även fast jag hade täckbyxor, jacka, täckväst och en tröja över det plus mössa så frös jag. Jag satt i och för sig still i nära 3 timmar, så det var skönt att komma hem och krypa ner under täcket, eller rättare sagt dubbla täcken fick det bli inatt. Skönt och varmt!

Nu ska jag ta och gå på affären och köpa mjölk och bröd. Undra vad man ska äta till middag ikvälldå? Nåt förslag?

2 kommentarer:

  1. Jaha... Då har man missat ytterligare ett tacotillfälle... ;) Hoppas att ni hade kul!! Har ni några bilder?

    Kram

    SvaraRadera
  2. jo vi hade det trevligt, kallt som tusan. Kruthuset är ju inte den varmaste platsen på jorden. Inga kort vad jag vet, tyvärr.

    SvaraRadera