lördag 24 oktober 2009

Idolhysteri

kan inte låta bli att skratta när jag kollar på Idol. Jag har aldrig tittat på fredagsfinalerna tidigare, pga. det jobb man haft. Men nu är jag hemma och ledig på fredagskvällarna så då hade det blivit att vi kollar på det. Iallafall så kan jag inte fatta en sak, igår när Nicklas och Eddie sjöng igen om vem skom skulle få vara kvar satt det småtjejer i publiken och grät! Likaså när Nicklas åkte ut grät en del. Det är okej att gråta om nån riiiiktigt stor stjärna skulle ta upp en på scenen och göra nåt, typ som Robbie W. har gjort. Då är det okej att gråta. Men inte när en som är med i Idol åker ut, han såg ju dessutom ut som en 14 åring utan tonårsfinnar, (han har nog inte fått dom än)!

Annat var det med Idol-Pierre! Ha ha ha!! kollade på cirkus Möller igår och det var riktigt bra. Speciellt när Måns står i duschen och Jesper går förbi och slänger tvålen på golvet. Humor! Klippet med Idol-Pierre finns här http://www.youtube.com/watch?v=N6TVZp-8RD4

Ska fortsätta kolla på TV nu, har mått lite si så där sen igår när jag vaccinerade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar