torsdag 17 december 2009

Tenta plugg...igen!

Det hade varit så skönt att varit klar med alal tentor nu och bara kunna lägga fokus på sista delmomentet. Men nepp sån tur har jag inte. Skriver omtenta på sista skriftliga tentan vi skrev imorgon. Jag är inte speciellt nervös eller har lagt ner speciellt mycket tid på att plugga till den. Jag låg precis på gränsen till att klara mig. Så jag vet vad jag behövde läsa på lite mer om och det har jag gjort. Sen har det inte funnits tid till att plugga inför den heller eftersom vi hade en tenta i tisdags. Men den gick nog bra som det kändes.

Imorgon ska jag träffa dom andra mammorna igen, ska bli roligt och se om nån mer än jag har fått större mage! Idag är det 53 dagar kvar tills Skutten är planerad att titta ut. Får gärna bli liiiiten tidigare. Men absolut inte senare. Bara därför kommer jag gå över tiden i typ 20 dagar, inte riktigt men nästan. Det är iallafall full fart i magen och det är inte alla gånger som det inte gör ont när h*n sparkar. Jag är ju ändå i vecka 32+2 nu så det ligger ju en liten en där inne som börjar tycka att det är lite väl trångt.

Efter att jag läst färdigt idag städade jag i ordning inne på kontoret/barnrummet/slänga'saker-i-rummet tills imorgon då Henrik kommer med sakerna. Då kanske det äntligen kan bli lite mer ordning här när vi får in ett skötbord. Då kan jag ställa i ordning lite mer och struturera och sånt tycker jag ju om! Ska kolla lite på Tv nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar