torsdag 10 december 2009

Nu ger jag upp...

...och kastar in handuken för idag. Har suttit och pluggat från halv nio till nu tio i fem. Hade en paus på 2 timmar då vi var ner på Gamla Teatern och åt lunch, men annars har jag suttit hela tiden och det känns i både huvudet och ryggen. Jag tror jag ska annonsera ut min rygg på blocket. Den är verkligen inte att leka med. Ändå har jag suttit i soffan och i sängen de senaste timmarna för att det ska vara lite mjukare, men det hjälper föga. Jag ska till BM imorgon, då sk jag höra om akuplesur eller vad det nu heter. Tydligen ska det hjälpa. Jag tycker inte det ska bli värst roligt att åka till H-sand nästa vecka när jag är så här i ryggen, men det måste gå på någe sätt.

Idag var F och vaccinerade sig, så nu kan man säga att hela familjen är vaccinerad. Inte för att han var så jätte p åatt göra det. Jag mer eller mindre tvingade honom att göra det. Det är ju inte för min skulle, utan för Skruttens skull som han gör det...

Nu måste jag stiga upp innan ryggen går av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar