fredag 4 december 2009

En gladkänsla

Det var precis vad jag fick ikväll när jag stod och borstade tänderna. En sån känsla som rinner genom helt kroppen och fyller en med glädje. Anledning? Ingen speciell vad jag vet. Jag är bara allmänt glad och nöjd över livet just nu. Jag har en man som jag älskar mest på hela jorden, lika så en familj som är oersättlig på alla sätt och vis, goa och glada vänner som man får en massa positiv engergi från genom att umgås med. Dessutom en liten bäbis i magen som jag redan känner sån oerhörd kärlek till, älskade lilla Skrutt. Kan det bli just bättre?!

Idag var jag, Sandra och hennes småtroll på julmarknaden på Jamtli. Vi hade även med oss mamma och pappas lilla vovve Max. Det var jätte mysigt att gå runt bland alla små-bodar och titta på allt som folk sålde. Vi hälsade på mamma och pappa också som var där och sålde mattor bland annat. Det som är tråkigt är att det finns massor man skulle vilja köpa, men som regel är hantverk rätt dyrt (av förståerliga skäl) så man kommer nog lätt upp i en 1000-lapp bara om man köper ett par tre saker. Så idag fick det bli en liten påse med hemgjort godis för ynka 10 kronor. Men vi åkte ju inte dit för att handla, utan för att titta.

Nu är det sängen som gäller. Eller, okej, jag ligger redan i sängen. Men jag ska ställa ifrån mig datorn och vänta på att darling ska komma hem från jobbet. Jag kommer garanterat ha somnat innan eftersom jag somnar runt halv tio, tio, dessa dagar. God natt!



Jag och min stora kärlek på vårat bröllop 090619

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar