tisdag 7 september 2010

SLUT!

Jag är helt slut i kroppen nu. Jag har kört på som ett ånglok i 130 hela dagen känns det som, men så har jag hunnit med myckt också!

Imorse fortsatte jag att städa klart Lovans rum, kontoret, sovrummet, badrummet och köket. Tur att tre av dessa rum iallafall är lättstädade. När jag städade badrummet hittade jag igen en hel katt i avloppet! det var nästan så man ville spy lite! Det märks vad mycket hår man har tappat under ammningen, hoppas det ger sig nu snart när jag slutat amma. På eftermiddagen så gjorde jag klart städningen, satte upp nya gardiner som världens bästa mamma sytt till mig/oss och nu åkte alla mysig smålamor upp. Ska passa på och köpa några nya när vi ska på IKEA.

Idag var det babysim, första gången jag och Fredrik var med. Förra gången som var den första var ju syster och mamma där med Lova. det gick väl så där eftersom en viss liten dam var lie för trött för att bada. Om hon fick göra som hon ville höll hon humöret uppe, men så fort hon var tvungen att flyta på rygg eller nåt annat hon inte tyckte om tröt humöret på en gång! Vi får se till att vara bättre nästa gång på att ha henne utsövd.

Efter badet tog vi oss en promenad bort på Jula och köpte ett nytt toalettlock eftersom det gamla gått sönder. Nu bordej ag verkligen läsa lite, men jag orkar inte så jag säger god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar