fredag 10 september 2010

Jag fattar inte hur veckorna går så himmla fort. Det är redan fredagkväll och helgen står liksom för dörren. Inte för att jag eller vi ska göra nåt speciellt i helgen, eller imorgon den 11 september har jag och Fredrik varit förlovad i 2 år. Vi förlovade oss när vi var på semester i Savannah. Vi hade tänkt att göra det dagen innan i Orlando, men vi fick inte ringarna förrän den 11:e. Datumet är ju lätt att komma ihåg, 11/9 i USA...

Igår var jag, syster och Lovan på en dagstur till IKEA. Är riktigt nöjd över mig själv som inte hadlade mer än för lite mer än 400, det brukar bli mycket mer än så. Men jag följde mest för skojs skull och så var det ett tag sen jag var där sist. Det är ju roligt att bara gå omkring och kolla också. Jag tror att Lova var den av oss två som handlade mest med saker. Det blev lite tallrikar till henne, nån mugg och haklapp. Ett nytt täcke fick hon också. Värmeljus brukar ju vara det som man alltid köpe när man är på IKEA, men eftersom jag är så grymt dålig på att elda lju lyckades jag gå därifrån utan att ha handlat några ljus. Bra gjort!
Dagen avslutade vi med att äta på inne på Birsta köpcentrum och som vanligt när Lova är på Birsta avslutade hon med att bajsa i byxorna och då menar jag inte i blöjan. Utan i byxorna! När jag och pappa åkte till H-sand i vintras så bajsade hon ner sig på Birsta så vi fick bada henne i ett handfat. Samma visa nu, eller hon slapp bada men det var på hårt också!

Snart är det Idol, och det ska väl ses antar jag :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar