söndag 14 mars 2010

Dagens outfit

Efter att ha läst lite olika bloggar har jag ju förstått att det är på modet att lägga ut "dagens out-fit". Då har man chansen att visa upp sin garderob, inspirera andra och flasha lite med sina snygga kläder. Som jag förstått det så ska man även tala om vart man köpt sina kläder för att underlätta för andra som kanske vill kopiera ens snygga stil. Så låt er inspireras, här kommer min söndags outfit!
Långkalsonger: Åhlens
Linne: HM
Tröja: Fått av en kompis
Strumpor: HM
Baby: Egentillverkad
Om man inte vill känna sig lika uppklädd som jag är på bilden går det bra att tona ner hela outfiten med en barnspya på valfritt ställe!

1 kommentar:

  1. hahahaaha! Jag älskar det Ina! Dom där långkalsongerna kan nog ingen motstå =) Hoppas allt är tipptopp med er. Kul att se bilder. mer vill jag se! kram på er!

    SvaraRadera