måndag 28 september 2009

It's blowing in the wind!

Idag är det riktigt höststormar ute. Jag höll nästan på att bålsa bort när jag gick hem från jobbet. Jag kan dock rekommendera att INTE cykla i stark sidvind, då är det nämligen stor risk att man cyklar omkull. Jag höll nästan på att göra det på jobbet idag.

Ja som sagt, så harj ag jobbat idag. Jobbade "kort" dag, 7-14. men efter jag hade haft min lunch var det så himmla lugnt. Det var inga som ville ut och gå i det blåsiga vädret, vilket inte är så konstigt! Ska jobba samma tid imorgon, måste passa på att jobba lite emellan studierna och innan jag blir för stor/ inte orkar jobba längre.För CSN blir man ju inte fet att leva på. Så mitt mål är att jobba 2 dagar per vecka, en del veckor jobbr jag 3 dagar. Jag ska hinna med att plugga också. För ofta orkar jag inte läsa när jag kommer hem från jobbet, är för trött helt enkelt. Men idag, eller ikväll så ska vi ha studieträff på skolan med studiegruppen. Det är ju sista veckan inför 1:a tentan! även om jag inte suttit varje dag och rå pluggat och läst böckerna från pärm till pärm så känner jag mig inte alls så nervös. Jag minns att jag var mer nervös inför min 1:a SSK tenta. Antingen är det för att jag skrivit ett X antal tentor tidigare, eller så är det att jag känner att jag ändå kan ämnet så pass bra att jag kan skriva en tenta och klara det. Hoppas och tror på det andra alternativet!!

1 kommentar:

  1. Hadde jeg vitet om muffinerna innen så hadde jeg invitert meg direkt! Ha det bra! Love u! Puss

    SvaraRadera