söndag 16 januari 2011

Sova

Det blev lite bättre iallafall, men det var nog bara för att vi var vaken i 1 timme i natt. Jag pratar naturligtvis om Lovas sovtider. Hon sov rätt oroligt igår efter att jag lagt henne. vaknade några gånger innan jag kunde lägga ner henne igen. Jag han själv inte mycket mer än att somna innan hon vaknade och då orkade jag inte längre utan hämtade hennne till vår säng. Men sen när F kom hem från jobbet skulle han försöka flytta henne, men den gubben gick inte! utan hon vaknade och var istället vaken i 1 timme. Hon sov till halv sju imorse, vilket jag får räkna till helt okej. Runt jul och nyår hade hon några härliga dagar hon sov till halv åtta och halv nio. Varför kan hon inte göra det igen?! Nu försöker hon få min uppmärksamhet, antar att det är frukost dags, klockan är ju ändå sju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar