fredag 14 januari 2011

Pinsamt!

Nu är det pinsamt länge sedan jag bloggade. Jag tänker varje gång jag är ute på nätet att jag borde skriva ett par rader, men icke! Det har iallafall hänt lite sen sist. Lova fyller snart 1 år, jag har klarat 3 terminer på min utbildning, det har varit jul och nyår, vi har besätmt hur det nya köket ska se ut och lite andra saker.

Idag kom jag hem från Härnösand, det blev en kort vecka den här gången. Vi åkte igår, så bara en natt. Men vi ska dit igen om 1 vecka...det känns som vi ska vara där jätte mycket den här vårterminen, men detä r ju bara 5 gånger som alla andra terminer. Lova sov för första gången över hos sin farmor och plastfarfar nu när jag var borta. Det gick jätte bra, är så stolt över min lilla flicka!

Vi får se vad helgen har att bjuda på, inga planer gjorda så det kan bli lite vad som helst. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar