onsdag 16 november 2011

Då försöker vi igen...

det haglar ju inte tätt direkt mellan inläggen. Egentligen är det konstigt eftersom jag tycker om att skriva men jag är så förbaskat lat! Det tar väl inte så länge att skiva ett inlägg eller två och man behöver ju inte göra det varje dag för så spännande liv lever jag inte..men iallafall en gång i veckan. Sen kan jag ju erkänna också att det är rätt trist att man aldrig får nån feedback för det man skriver. Okej, jag lämnar i princip aldrig kommentarer på de bloggar som jag läser så jag kan väl egentligen inte räkna med att nån ska göra det på min pisstråkiga blogg, men iallafall...nån stanns vill man ju ändå ha bekräftelse på att det man skriver och det liv man lever är oerhört spännande och att det finns en hel hop med människor därute som bara väntar på att jag ska ska skriva ett nytt inlägg. Men så är det naturligtvis inte, utan jag får väl köpa läget och konstatera att jag (och alla andra också ) egentligen är små bekräftelsehoror som helst av allt få en klapp på huvudet och någon som säger "vad du är duktig!"

2 kommentarer:

  1. Hej du! Ett tips är att fixa en counter till bloggen, skitbra för då ser man iallafall att någon läser bloggen ;D jag har enan kan klicka på så kommer du till deras hemsida. Jag snodde den via en annan blogg. Ha!

    Kolla på min får du se: http://mammatrollet.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. jag läser gärna om ditt spännande liv som tvåbarnsmor och studerande! =)kram Vera

    SvaraRadera