lördag 16 oktober 2010

Trött hjälte

Ikväll gick läggningen som en dans och super snabbt, peppar peppar! Lova var super trött och sömnade i min famn på 3 röda. Det märks att hon inte är helt 100 frisk, hon är lite gnälligare än vanligt och för att inte tala om mammigare! Fredrik får knappt peta på henne när jag är i samma rum, för då är det bara mamma mamma hela tiden, mitt lilla hjärtegryn!

Eftersom hon är lite förkyld så fick vi slåss med henne ikväll för att först ge henne saltlösning i näsan och sen gå på med snorsugen, gillas inte! Hon skrek som en stucken gris, men det kom inga tårar så det var bara i ren ilska hon skrek, inte ledsen iallafall. Men mamma och pappa vann den matchen över Lova!

Idag var vi ner på stan en snabbis, både jag och Fredde hittade ett par skor. Jag har känt nu när jag varit på praktik att jag har behövt ett par vinterskor så jag slog till på ett par nu på Inter Sport. Likadana som jag hade förra säsongen och åren innan dess, men nu är dom går istället för bruna. Snygga och varma , men framför allt prakiska! Me like alot!
Resten av kvällen blir der rapportskrivande varvat med TV-tittande och sen ett bad. God natt!

Mitt hjärtegull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar