onsdag 7 april 2010

Operation övertalning klar!

Det behövdes inte sån stor operation övertalning som jag trodde. Vi pratade om det igår och f var med på det så länge han fick bygga ett valv in till köket och vardagsrummet. Helt okej med mig. Så nu måste jag ta reda på vart man ska vända sig om man vill bygga upp en vägg extra. Jag ser verkligen fram emot att få göra om lite här hemma. Först kändes det som liten idé eftersom vi vill flytta till hus så snart som möjligt. Men efter att ha tänkt lite mer realistiskt så inser man att det kommer dröja nå år (antagligen) innan vi skaffar hus. så därför kan vi lika gärna ta och göra om lite här hemma. Man får ju förhoppningsvis tillbaka det vid en försäljning.

Idag mår jag en liiiten gnutta bättre än igår, hatar att vara förkyld. Dumma daigsbaciller. Men huvudsaken är att jag inte smittar Lova. Jag kommer nog vara hemma imorgon med för att blir helt frisk, hoppas att jag kan gå igen på fredag. Lite drygt är det ju eftersom jag måste förlänga praktiken i en vecka. Men det positiva är ju att jag trivs toppen bra där!

Just nu ligger lilla prinsessan och sover bredvid mig i sängen, hon får sova på mage och då mår hon extra gott! I natt var hon jätte duktig och sov i sin säng nästan hela natten. Jag kunde lägga tillbaka henne i sin säng efter hon ätit och somnat om vid 3, sen sov hon där till strax före 5. Min duktiga lilla älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar